דעתך חשובה לנו, בבקשה הוסף תגובתך, תוכל להעזר בחוות דעת קודמות.

,אופיר! תרמת לי רבות מהידע הנרחב שלך! בעידודתך התגברתי על הפחד מפחמימות (מומלצות) ושיניתי את דעתי בנושא, ההוכחות בשטח : פחמימות לא גורמות לעלית הסוכרת . הבנתי בעקבות הסדנא שזו לא דיאטה שאין צורך בספירת קלוריות, אלא דרך חיים מתוך הבנה לבריאות טובה יותר. שעורי היוגה תרמו לי רבות התגברתי בעזרתם על כאבים שונים ועל זאת תודות רבות לציפי. תודות גם לצוות, אנה וזיו שעודדו ועל פעילותם מאחורי הקלעים. ממשיכה בסדנת העמקה בציפיה ! תודה על הכל! שנה טובה, מלאה בבריאות ופעילות!
טובה פוקס, בת 65 מישוב גילון
 
תאריך שליחה: 09 September 2018
נשלח על ידי: טובה פוקס
לאופיר פוגל, נטורופת,
שמחה שהגעתי לקבוצה שאתה מוביל. הסדנה והקבוצה תרמו לי רבות לקדם שינוי משמעותי בחיי ובביתי. יצאתי נשכרת בשיפור המדדים הבריאותים שלי כמו ירידה בלחץ דם, ירידה במשקל, הפסקת תרופות ללחץ דם וירידה בערכי הסוכר.
תודה על סדנה מהנה.

ריקי סופר בת 63 אחות מוסמכת MA בניהול מערכות בריאות כרכום
 
תאריך שליחה: 24 August 2018
נשלח על ידי: ריקי סופר
מבקשת להגיד שוב תודה על הסדנא ( כבר יותר משנתיים מאז שהתחלתי) , הדרך שפתחת בפני שינתה לי את החיים ( בלי הגזמה), כיף גדול להיות 20 ק״ג פחות, הורדתי כדורים ללחץ דם למינימום, והרגשה כללית נהדרת. אתה יודע איזה כיף זה לקנות בגד ים עם חיוך על הפנים?...
שוב תודה, עינב כרמלי
einav.carmeli (at) gmail. com
 
תאריך שליחה: 26 June 2018
נשלח על ידי: עינב כרמלי
אופיר יקר,
הגעתי אליך משתי סיבות. העיקרית היתה לרדת במשקל, והמשנית היתה לטפל בנושא התזונה באופן כזה, שיתאים לאורח החיים המאוזן יחסית,שאני מנהלת בתחומים אחרים.
הפריע לי שלמרות התפתחות אישית ומקצועית שבה אני משקיעה את תשמות ליבי מתוך דחף טבעי, תחום התזונה נשאר מאחור.
באתי עם דעות על איך אני אמורה להראות, כמה אני אמורה לשקול ובקשה ברורה אליך: אנא קח את תפקיד השוטר. תאסור עלי לאכול דברים מסויימים, תורה לי מה מותר לאכול ותגיד לי מה עוד לעשות, כי אני לא מצליחה להיות השוטרת של עצמי ולכן אינני מצליחה לרדת במשקל.
לזכותך, לא שפטת או ביקרת את המקום ממנו באתי, במקום זה, בעדינות, בענווה,לקחת אותי צעד אחר צעד לעשות שינויים פרקטיים ובמקביל שינויים רגשיים שיובילו בסופו של דבר לשינוי בגישה כולה.
זה נעשה בנועם ובעדינות כה רבה, כמו שפורמים חוטים שהסתבכו, בלי למתוח חזק מדי, תוך הסתכלות על הכוון שמבקש להפתח ואז ללכת איתו. כל כך בעדינות עד שההרגשה היא שעשיתי הכל בעצמי ואתה היית שם רק כדי לנווט ולהחזיר אותי למסלול כשלרגע טעיתי בדרך.
בארבעה מפגשים, לימדת אותי מבחינה פרקטית כמה קל ופשוט לאכול בריא, איזו פעילות גופנית רצוי שאוסיף. אך משמעותי במיוחד היה לי דווקא החלק הרגשי והתודעתי.
מיינדפולנס תזונתי:
- להסכים להרגיש את מה שהאוכל לעתים מנסה להשתיק – רגעים של ריקנות, געגוע, כמיהה...פשוט להסכים להיות עם זה קצת.
- להכיר ולהבין את הקשר המורכב בין אוכל לרגש.
- להתיחס אל עצמי יפה ואוהב- במקום לחפש שוטר פנימי או חיצוני- לבדוק כיצד אני יכולה להיטיב עם עצמי. להגדיל את ההורה הפנימי.
- למגנט. כלומר, לדמיין את עצמי כבר שם, ואת התחושות שלי כשאני כבר שם.
- להסכים לצאת קצת מאזור הנוחות.
- לזהות שתמיד אני עושה כמיטב יכולתי בהתאם לאנרגיה הנפשית, הכוח, המוטיבציה התמיכה ונמשאבים שברשותי.
אט, אט, מצאתי את עצמי מתעניינת יותר בהרגשה שלי כלפי עצמי מאשר במספר שהמשקל מראה, עד שבסופו של דבר, אבדתי עניין בצורך להשקל ועיקר תשומת ליבי עברה אל ההרגשה.
רוצה להודות על העוגן שהיית לי ובעיקר על המורה שהיית לי. מורה לדרך אכילה אוהבת.
בהוקרה,
נגה דורי/ פלג,
‭050-7476106‬
nogpell(AT)gmail.com
 
תאריך שליחה: 25 April 2018
נשלח על ידי: נגה דורי
השתתפתי הערב במפגש מס' 18 מתוך 20 מפגשים בסדנת 'שיפור הבריאות ואיכות החיים' בהנחייתו של הנטורופת אופיר פוגל. מוקדם לברך על המוגמר, אך לא מוקדם מדי להמליץ בפני כל אחד ואחת שבריאותו/ה חשובה לו/לה להצטרף לסדנה זו. הסדנה איננה 'תוכנית דיאטה' אם כי בהחלט יש בה התחייבות לאכול אוכל בריא ולהימנע ממאכלים, שהוכח מדעית שהם מזיקים לבריאות. יש בסדנה גישה כוללנית לבריאות הגוף והנפש, ובנוסף לשיעורים בתחומים שונים של תזונה ובריאות, גם שעה הליכה בחיק הטבע ושעה תרגילי יוגה.
אופיר איננו "גורו" של קנאים לתורה/להשקפה אחת. הוא פתוח לדעות של החולקים עליו. הוא איננו מציג עצמו כאחד שכל האמת ורק האמת מונחת בכיסו. בכמה נושאים (כגון: שתיית קפה, שתיית יין, השפעת מלח) הוא מודה כי יש דעות שונות ומחקרים המובילים לתוצאות שונות. הוא סובלני לחולשות אנושיות (כגון התאווה לשוקולד) שאדם זקוק להם 'בשביל הנשמה'.
התוצאות של ההשתתפות בסדנה מבחינתי: ירידה של 3 ק"ג במשקל וירידה משמעותית בלחץ הדם וברמת הכולסטרול שבעקבותיהן השתכנעה רופאת המשפחה שלי להוריד באופן משמעותי את מינון התרופות.

הרב גיל נתיב
קהילת הכרם, כרמיאל, gilnativ@gmail.com
 
תאריך שליחה: 29 March 2018
נשלח על ידי: גיל נתיב
הערכה לסדנת "שיפור הבריאות ואיכות החיים"
תמיד חשבתי שאני כבר יודעת כל מה שצריך על תזונה בריאה. אני צמחונית מזה שנים ואפילו נוטה לטבעונות. ספרי בריאות ותזונה ממלאים את המדפים בבית ונקראים בשקידה.
בסדנה של אופיר הופתעתי ללמוד כל כך הרבה ולהתחדש. לחבר את הגורמים המשפיעים על הבריאות ואיכות החיים ובעיקר לחזק את היישום בחיי היומיום, כולל שינוי הרגלים, בעזרת כלים מעשיים וברורים.
מעולם לא אכלתי עד כדי כך בריא, אני מתמודדת ביתר הצלחה עם המשיכה שלי למתוק, יוגה ומדיטציה נכנסו קבוע לסדר השבוע שלי והתוצאות ניכרות, בירידה במשקל, לחץ הדם ובעיקר בכולסטרול, שהיה המטרה המוצהרת להצטרפותי לסדנה.
הסדנה התנהלה באופן מקצועי ומאורגן להפליא ובתמיכה צמודה ואישית של אופיר והצוות המסור שלו.
על כל אלה אני מודה וממליצה בחום,

אשמח לספר על התהליך לכל המעוניין.
זיוה נתיב, כרמיאל
כתובת דואר אלקטרוני zivah37@gmail.com

מרץ 2018
 
תאריך שליחה: 29 March 2018
נשלח על ידי: זיוה נתיב
גם בריא וגם טעים! ללא ספק ההשתתפות בסדנא העשרים של "איכות חיים" שמוביל הנטורופת אופיר פוגל זו הייתה אחת המתנות הכי גדולות שהענקתי לעצמי בשנים האחרונות. הגעתי לסדנא כי חברה שלי עודדה אותי להיות. בהתחלה חשבתי שיהיה לי קשה להתמסר לדרך ולהתחייב. חששתי שלא אוכל לעמוד במשימה ולהתגבר על הרגלים ארוכי שנים. אולם להפתעתי פגשתי את המקום של התמסרות לעצמי והתחברות לכוונה לעשות ככל שאני יכולה בכדי לכבד את הגוף שלי ולחזק את יכולות הריפוי שלו . בדרך למדתי לתת יותר אימון בגוף שלי בתנאי שאני מזינה אותו במזונות בריאים ונמנעת להכניס לו מזונות מזיקים. זה המקום שהגעתי אליו מתוך אהבה לעצמי ומתוך רצון להטיב עם הגוף שלי ולשחרר אותו מפגיעות ומתרופות. הדרך שעברתי במשך כמה חדשים הייתה דרך קסומה למדתי על תזונה, על הגוף שלי ובעיקר פגשתי יכולות שלי להתמסר ולהתחייב לחיים בריאים שיש בהם שפע. אחת הלמידות שהיו לי שאוכל בריא הם גם אוכל טעים. בהסתכלות אחורה על הדרך ועל התהליך הייתי מאחלת לכל אחד שיעבור את הדרך ושיעניק לעצמו הזדמנות לתיקון ולאהבה עצמית ללא תנאי. חשוב לציין שיצאתי מהסדנא כאשר אני משוחררת מתרופות שלקחתי באופן קבוע לפני הסדנא. הערכים של הסוכר והערכים של לחץ דם חזרו להיות תקינים בלי ההזדקקות לתרופות וזו ברכה גדולה
אמירה מוסא.
amira1507@gmail.com
??عندما وصلت للمشاركه بالبرامج الصحي بارشاد اوفير فوجل كان ذلك بتشجيع احدى زميلاتي لكن سرعان ما فهمت ان هذه التجربه الفريدة هي بمثابه هديه ثمينه اهديتها لنفسي. في البدايه كانت لدي شكوك حول قدرتي على الاستمرار والالتزام بتعليمات النظام ولكن سرعان ما اكتشفت قدرتي ورغبتي على الالتزام ومنح نفسي وجسدي الحب الغير مشروط لكي اغذيه بانواع الغذاء المفيد وامتنع عن الاطعمه المؤذيه. كانت هذه تجربه لاكتساب معرفه جديدة، والمرور بتجربه فريده نحو حياه صحيه خاليه من الامراض والادويه. من المهم ان اذكر انه مع انتهاء هذه الفترة وتبني نظام غذائي صحي لم تعد حاجة للادويه التي تناولتها بشكل دائم. مستوى السكر رجع الى الوضع الطبيعي وكذلك ضغط الدم وهكذا حررت نفسي من الادويه واسقاطاتها الصحيه
 
תאריך שליחה: 05 December 2017
נשלח על ידי: אמירה מוסא
הסדנה של אופיר היא סדנה משנה חיים במובנים רבים. ראשית, אני בריאה יותר. התייצבו ערכי הכלסטרול והטריגליצרידים, נעלנמו תופעות המעיקות על העיכול- והמשקל נשר.
מעבר לאפקט הבריאותי, למדתי לפנות עבורי זמן, לכבד את בריאותי, להתייחס אל עצמי ביתר תשומת לב.
תודה אופיר על תהליך מאלף, מלמד ומצמיח! חיי השתנו לטובה.
אורה וינגרטן, עצמון
 
תאריך שליחה: 05 September 2017
נשלח על ידי: אורה וינגרטן
המפגש עם אופיר, על הידע המקצועי, היושרה, האמונה הנחושה בדרכו המקצועית ונועם ההליכות שלו באמת ובתמים משנה חיים.
יישר כוח!!

חסיה חומסקי פורת
 
תאריך שליחה: 11 August 2017
נשלח על ידי: חסיה חומסקי פורת
הי אופיר,
מאז הסדנה לפני שנתיים וקצת לא יצרתי קשר, ומאז הסדנה רק דברים טובים עברו עלי, אז מן הראוי שאתה גם תהיה שותף להם כי חלק מהם זה בזכות הסדנה שלך.
1. שמרתי פחות או יותר על המשקל 66-67 ובלי הרבה מאמץ.
2. הבדיקות דם אותם עשיתי שוב לפני כחודש מצוינות, והמדד הטוב ביותר לכך זה שרופאת המשפחה שלי זוכרת את התוצאות שלי בעל פה (ולא, אני לא מגיע למרפאה), והיא אמרה לאשתי שהתוצאות שלי אחרי הסדנה נדירות ולכן היא זוכרת אותן.
3. התרגלתי מהר מאוד לחיים הטובים לאוכל ובייחוד לגוף החדש שלי וכל מבט במראה מחזק.
4. בספורט אני לא ממש טוב אבל בעזרת שעון שמודד את כל בפרמטרים מצאתי שבנורמה אני הולך כל יום כמעט 8 קמ לפחות, אז כנראה ספורט מעבר לזה זה בונוס.

בסך הכול אני לא שומר במדויק וחוטא לעיתים בלחם, קצת גבינות עיזים אבל לא יותר מזה. בשר מחוץ לתפריט ולא ממש מורגש חסרונו.
אני רוצה שוב להגיד לך תודה רבה, למדת אותנו דרך חדשה שעשתה שינו עצום בחיינו

רונן סטולרסקי
 
תאריך שליחה: 05 June 2017
נשלח על ידי: רונן סטולרסקי

<< התחל קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 הבא אחרון >>

עמוד 1 מתוך 9


Facebook

כניסה / התנתקות

על מנת ליהנות מהתוכן שביקשת, כמו גם מכל מה שהאתר מציע בחינם, יש להירשם פעם אחת לאתר
להרשמה ראשונה לאתר לחץ כאן